Szkolenie online: Branding w praktyce. 6 technik, dzięki którym stworzysz solidne podstawy marki

Udostępnij
Tagi:
Może Cię też zainteresować
W rozmowie wezmę udział: Agata i Wojtek Sawiccy „Life on Wheelz”, Katarzyna Kuca Równik Praw, Maja Tomczak Boeing, prowadzenie Łukasz Murawski

Łukasz Murawski
doradca, wykładowca, autor, ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni
Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co publikuję?
Zapisz się do newslettera lub dołącz do mnie na LinkedIn

Łukasz Murawski
doradca, wykładowca, autor, ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni
Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co publikuję?
Zapisz się do newslettera lub dołącz do mnie na LinkedIn
Ostatnie wpisy
Cześć, nazywam się Łukasz Murawski i na co dzień pomagam firmom odróżnić się od konkurencji. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zapiszesz się do newslettera, dzięki któremu będę mógł informować Cię o nowych wpisach na blogu, wywiadach, filmach oraz dzielić się z Tobą wiedzą.
Najnowsze
W rozmowie wezmę udział: Agata i Wojtek Sawiccy „Life on Wheelz”, Katarzyna Kuca Równik Praw, Maja Tomczak Boeing, prowadzenie Łukasz Murawski
Jeśli chcemy zbudować markę i rozwijać firmę, to najpierw musimy wiedzieć dokąd zmierzamy (wizja), aby codziennymi działaniami (misja) zbliżać się do celu.