Blog WSB „Okiem praktyków”: Odróżnij się od konkurencji.

Udostępnij
Tagi:
Może Cię też zainteresować
O ile marki powstają na solidnych fundamentach, tak nigdy nie powinny stać i nie stoją w miejscu.
Zmieniające się sytuacja rynkowa, kontekst kulturowy, nagłe zdarzenia jak wojna czy pandemia, działania konkurencji, zmiana oferty czy też charakterystyki klienta to wszystko czynniki, które wpływają na komunikację firm i powinny motywować je do zdrowego ruchu.
Długo myślałem o tym w jaki sposób mogę zapewnić długofalowe wsparcie przedstawicielom i przedstawicielkom trzeciego sektora.
Jestem przekonany, że rozwiązaniem jest Grupa Mastermind dla NGO.

Łukasz Murawski
doradca, wykładowca, autor, ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni
Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co publikuję?
Zapisz się do newslettera lub dołącz do mnie na LinkedIn

Łukasz Murawski
doradca, wykładowca, autor, ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni
Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co publikuję?
Zapisz się do newslettera lub dołącz do mnie na LinkedIn
Ostatnie wpisy
Cześć, nazywam się Łukasz Murawski i na co dzień pomagam firmom odróżnić się od konkurencji. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zapiszesz się do newslettera, dzięki któremu będę mógł informować Cię o nowych wpisach na blogu, wywiadach, filmach oraz dzielić się z Tobą wiedzą.
Najnowsze
O ile marki powstają na solidnych fundamentach, tak nigdy nie powinny stać i nie stoją w miejscu.
Zmieniające się sytuacja rynkowa, kontekst kulturowy, nagłe zdarzenia jak wojna czy pandemia, działania konkurencji, zmiana oferty czy też charakterystyki klienta to wszystko czynniki, które wpływają na komunikację firm i powinny motywować je do zdrowego ruchu.
Długo myślałem o tym w jaki sposób mogę zapewnić długofalowe wsparcie przedstawicielom i przedstawicielkom trzeciego sektora.
Jestem przekonany, że rozwiązaniem jest Grupa Mastermind dla NGO.
Dla mnie to, czy coś jest sztuką, czy też nie, zależy od ludzi, a w zasadzie od tego, czy „dzieło” oddziałuje na ludzi, czy ich łączy albo dzieli.