Chris Do. Kiepski projekt jest droższy niż ten dobry!

Kolejny gość cyklu LET`S TALK BRAND to Chris Do – założyciel The Future, czyli platformy edukacyjnej online, której misją jest nauczenie miliarda ludzi, jak zarabiać na życie robiąc to, co kochają oraz CEO w Blind – agencji brandingowej, która pomaga firmom zdobyć przewagę konkurencyjną.

Z rozmowy dowiesz się m.in:

  • jak wyglądała jego ścieżka kariery,
  • co to znaczy „dobry design”,
  • dlaczego boimy się podawać wysokie ceny,
  • o czym jest jego książka „Pocket Full of Do”.

BIO
Chris – laureat nagrody Emmy, projektant, reżyserem, CEO i głównym strategiem firmy Blind oraz założycielem The Futur — internetowej platformy edukacyjnej, której misją jest nauczenie miliarda ludzi, jak zarabiać na życie robiąc to, co kochają.

Udostępnij

Tagi:

Może Cię też zainteresować

Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

doradca, wykładowca, autor, ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co publikuję?
Zapisz się do newslettera lub dołącz do mnie na LinkedIn

Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

doradca, wykładowca, autor, ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co publikuję?
Zapisz się do newslettera lub dołącz do mnie na LinkedIn

Ostatnie wpisy

Cześć, nazywam się Łukasz Murawski i na co dzień pomagam firmom odróżnić się od konkurencji. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zapiszesz się do newslettera, dzięki któremu będę mógł informować Cię o nowych wpisach na blogu, wywiadach, filmach oraz dzielić się z Tobą wiedzą.

Przewiń do góry