Kolejny gość cyklu LET`S TALK BRAND to Brenda Bence, która zajmuje pierwsze miejsce w światowym rankingu ekspertów w dziedzinie brandingu.
Z rozmowy dowiesz się m.in:
- co Brenda robiła w Polsce w latach 90-tych,
- jaki jest związek pomiędzy brandingiem, a przywództwem,
- dlaczego nadal mamy problem z zaangażowaniem pracowników,
- jakie pozytywne zmiany przyniosła nam pandemia koronawirusa,
- o czym jest jej nowa książka „The Forgotten Choice”.
Bio: Jest pasjonatką budowania marki i przywództwa oraz współpracy między tymi dwiema sferami. Po uzyskaniu tytułu MBA w Harvard Business School spędziła 20 lat na budowaniu megamarek na czterech kontynentach dla gigantów konsumenckich z listy Fortune 100. Następnie założyła własną globalną firmę, w której połączyła wieloletnie doświadczenie w budowaniu marki z pasją i doświadczeniem do przywództwa korporacyjnego. Rezultatem jest unikatowy, osobisty system budowanie marki lidera, oparty na tych samych metodach, jakich używają znane marki. Autorka 11 książek, które zdobyły ponad 40 nagród. Na początku 2021 r. wydała najnowszą publikację „The Forgotten Choice”, uznaną przez krytyków. Swoimi książkami, przemówieniami i korporacyjnymi programami edukacyjnymi pomogła setkom tysięcy osób na całym świecie przejąć kontrolę nad ich życiem i karierą oraz stworzyć taką przyszłość, jakiej pragną.
Patron medialny: MARKETER+ https://marketerplus.pl/autor/lukasz-…