Kolejny gość cyklu LET`S TALK BRAND to Laura Ries – autorka bestsellerowych książek i globalny ekspert w dziedzinie pozycjonowania.
Z rozmowy dowiesz się m.in:
- czym tak naprawdę jest pozycjonowanie,
- czy po 40 latach pozycjonowanie wciąż ma znaczenie,
- co to jest wizualny młotek.
Rozpoznawalna na całym świecie ekspertka w dziedzinie brandingu, autorka bestsellerów oraz osobowość telewizyjna. W 1994 r. dołączyła do firmy konsultingowej jej ojca Ala – Ries. Doradzała w zakresie brandingu i strategii marketingowej m.in. firmom Disney, Ford, Frito-Lay, Samsung czy Unilever. Napisała książki: „Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu” („Visual Hammer: Nail Your Brand Into the Mind with the Emotional Power of a Visual”) i „Battlecry: Winning the Battle for the Mind with a Slogan That Kills”. Pojawia się w roli analityka marketingowego w stacjach telewizyjnych Fox News, Fox Business, CNBC i CNN.
Patron medialny:
[EN]
The next guest of LET`S TALK BRAND series is Laura Ries – Global Positioning Guru & Best-Selling Author
From the interview you will learn:
- what is positioning,
- is positioning still essential,
- what is visual hammer.
Laura is a leading marketing strategist, bestselling author and television personality. In 1994, Laura founded Ries & Ries, a consulting firm with her father and partner Al Ries, the legendary Positioning-pioneer. Together they consult with companies around the world on brand strategy. They have traveled to over 60 countries from Chile to China and India to Indonesia teaching the fundamental principles of marketing. With Al, Laura is the co-author of five books on branding that have been worldwide bestsellers.
Media patronage: