Łukasz Murawski

06.09.2023 – Business Booster „Jak sprawić, aby klienci kupili od Ciebie, a nie od konkurencji” 

W ramach Projektu Business Booster, serdecznie zapraszam na śniadanie biznesowe, w trakcie którego dowiesz się:

Dlaczego powinno mi na Tobie zależeć?
Dlaczego to właśnie Tobie powinienem zaufać?
Czy to właśnie Ty najlepiej rozwiążesz mój problem?
Czym różnisz się od innych?

Takie pytania zadaje sobie Twój potencjalny klient. 

Jeśli nie chcesz tonąć w morzu identyczności, rozmyć się, to Twoim zadaniem jest wznieść się ponad ten szum! 
Zmień to, co mówią i myślą odbiorcy, a stworzysz markę, jakiej potrzebujesz.

W programie m.in. :

  • jak mieć kontrolę nad własną opowieścią,
  • na jakie (jedno!) pytanie musisz odpowiedzieć, aby mieć strategię marki,
  • proste narzędzia i techniki pomagające samodzielnie stworzyć solidne podstawy marki (m.in. Test Rozbicia, Punkty Zgrzytu i Technika Odwracania Założeń).

Zapisy TU

Udostępnij

Tagi:

Może Cię też zainteresować

Jeśli chcemy zbudować markę i rozwijać firmę, to najpierw musimy wiedzieć dokąd zmierzamy (wizja), aby codziennymi działaniami (misja) zbliżać się do celu.
Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

doradca, wykładowca, autor, ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co publikuję?
Zapisz się do newslettera lub dołącz do mnie na LinkedIn

Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

doradca, wykładowca, autor, ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co publikuję?
Zapisz się do newslettera lub dołącz do mnie na LinkedIn

Ostatnie wpisy

Cześć, nazywam się Łukasz Murawski i na co dzień pomagam firmom odróżnić się od konkurencji. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zapiszesz się do newslettera, dzięki któremu będę mógł informować Cię o nowych wpisach na blogu, wywiadach, filmach oraz dzielić się z Tobą wiedzą.

Najnowsze

Jeśli chcemy zbudować markę i rozwijać firmę, to najpierw musimy wiedzieć dokąd zmierzamy (wizja), aby codziennymi działaniami (misja) zbliżać się do celu.
W skali globalnej tylko 15-20% pracowników jest zaangażowanych w swoją pracę - tak wynika z raportów Gallupa. Możemy spokojnie przyjąć, że mniej więc tylko co piąty pracownik jest zaangażowany.
Scroll to Top