Jak chcesz się wyleczyć bez wcześniejszej #diagnozy❓

Czy to mówimy o budowaniu marki, czy to przygotowujemy się do rebrandingu, to zawsze powinno się zacząć od kompleksowego audytu – kontrola zdrowia organizmu.

👉 Dla moich klientów przygotowałem narzędzie
do samobadania (Autodiagnoza Marki), aby mogli sobie samodzielnie uświadomić

👉 co powinno być zrobione,
👉 gdzie są braki.

Samodzielna diagnoza i uczciwe odpowiedzi pozwolą na zidentyfikowanie obszarów, nad którymi warto pracować.

Badanie dotyka takich obszarów jak:

✅ Wizja (#vision), czyli wiemy, dokąd zmierzamy.
✅ Misja (#mission), czyli to, co robimy codziennie i co nas przybliża do realizacji wizji.
✅ Obietnica (#promise), czyli co musimy zapewnić klientowi.
✅ Klienci, czyli komu służymy i bez kogo nasza firma nie mogłaby istnieć.
✅ Osobowość (#personality), czyli interakcja z klientami i rynkiem
✅ Doświadczenie klienta (#customerexperience), czyli dlaczego klient zostaje z nami.
✅ Pracownicy, czyli przyjrzyjmy się marce od wewnątrz, jej kulturze i powodom, dla których ktoś u nas pracuje.

Każdy z obszarów zawiera kilka pytań.

💙 BADAJCIE SIĘ to dłużej będziecie żyć❗️

Chcesz się zbadać❓
Zapraszam do kontaktu.

Udostępnij

Tagi:

Może Cię też zainteresować

Na pewno duże firmy zastawiają znacznie więcej pułapek z okazji tego święta zakupów i to samo w sobie już może dawać szansę mniejszym firmom, ponieważ konsumenci są coraz bardziej świadomi stosowanych zabiegów i tym samym coraz bardziej czujni.
Picture of Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

doradca, wykładowca, autor, ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co publikuję?
Zapisz się do newslettera lub dołącz do mnie na LinkedIn

Picture of Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

doradca, wykładowca, autor, ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co publikuję?
Zapisz się do newslettera lub dołącz do mnie na LinkedIn

Ostatnie wpisy

Cześć, nazywam się Łukasz Murawski i na co dzień pomagam firmom odróżnić się od konkurencji. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zapiszesz się do newslettera, dzięki któremu będę mógł informować Cię o nowych wpisach na blogu, wywiadach, filmach oraz dzielić się z Tobą wiedzą.

Najnowsze

Na pewno duże firmy zastawiają znacznie więcej pułapek z okazji tego święta zakupów i to samo w sobie już może dawać szansę mniejszym firmom, ponieważ konsumenci są coraz bardziej świadomi stosowanych zabiegów i tym samym coraz bardziej czujni.
Film dokumentalny „Druga szansa” („Eternal you”) podejmuje niezwykle trudny, a także kontrowersyjny temat dotyczący możliwości komunikowania się z awatarami nieżyjących osób oraz jej wpływu na nas. Czy algorytmiczna nieśmiertelność jest czymś dobrym? Czy komunikowanie się z awatarem zmarłego jest dla nas bezpieczne? Jakie mogą być konsekwencje dostępności takiej możliwości? Na te i na inne pytania postaramy się znaleźć odpowiedź w trakcie debaty po filmie podczas festiwalu Millennium Docs Against Gravity, którą, już tradycyjnie, przygotował Uniwersytet WSB Merito Gdynia, sponsor festiwalu.
Scroll to Top

Umów się na spotkanie