Czy to mówimy o budowaniu marki, czy to przygotowujemy się do rebrandingu, to zawsze powinno się zacząć od kompleksowego audytu – kontrola zdrowia organizmu.
👉 Dla moich klientów przygotowałem narzędzie
do samobadania (Autodiagnoza Marki), aby mogli sobie samodzielnie uświadomić
👉 co powinno być zrobione,
👉 gdzie są braki.
Samodzielna diagnoza i uczciwe odpowiedzi pozwolą na zidentyfikowanie obszarów, nad którymi warto pracować.
Badanie dotyka takich obszarów jak:
✅ Wizja (#vision), czyli wiemy, dokąd zmierzamy.
✅ Misja (#mission), czyli to, co robimy codziennie i co nas przybliża do realizacji wizji.
✅ Obietnica (#promise), czyli co musimy zapewnić klientowi.
✅ Klienci, czyli komu służymy i bez kogo nasza firma nie mogłaby istnieć.
✅ Osobowość (#personality), czyli interakcja z klientami i rynkiem
✅ Doświadczenie klienta (#customerexperience), czyli dlaczego klient zostaje z nami.
✅ Pracownicy, czyli przyjrzyjmy się marce od wewnątrz, jej kulturze i powodom, dla których ktoś u nas pracuje.
Każdy z obszarów zawiera kilka pytań.
💙 BADAJCIE SIĘ to dłużej będziecie żyć❗️
Chcesz się zbadać❓
Zapraszam do kontaktu.