Łukasz Murawski

Grupa Mastermind dla NGO

Stworzyłem pierwszą w Polsce Grupę Mastermind dla NGO.

Od 2011 roku poznaję świat NGO. Wymyślałem i współtworzyłem projekty, które łączyły BIZNES z NGO, projekty edukacyjne, udzielałem prelekcji, szkoliłem i doradzałem. Posiadam prawie dwadzieścia lat doświadczenia we współpracy z biznesem. Od ponad dziesięciu lat pracuję jako wykładowca akademicki. Obecnie pełnię rolę niezależnego konsultanta, a w swojej pracy łączę mentoring z coachingiem.

Wszystkie dotychczasowe doświadczenia chcę wykorzystać do tego, aby pomóc liderkom i liderom NGO.

W moim przekonaniu, dotychczas najbardziej efektywną formą wsparcia organizacji pozarządowych były indywidualnie spotkania doradcze.

Dlaczego?

Spotkania face-to-face są szansą na zidentyfikowanie konkretnego problemu i skupienie się na nim.

Co jednak z jego rozwiązaniem?

Nie zawsze problem udaje się rozwiązać szybko. Zdaję sobie też sprawę, że NGO nie zawsze mają środki finansowe, które mogą przeznaczyć na długofalową współpracę z konsultantem, czy też agencją marketingową, a w ich strukturach brakuje lub w ogóle nie ma pracowników, którzy zajmują się wyłącznie komunikacją.

Odczuwam pewien dyskomfort wynikający z tego, że wiem jak poprawić komunikację NGO i tym samym podnieść efektywność działań organizacji, a nie mogę tego zrobić ze względu na ograniczenia czasowe wynikające z ram projektu, w którym biorę udział.

Samo otwieranie oczu i komentarze typu:

„Dziękuję za nową perspektywę.”
„Zmieniłeś mój sposób patrzenia.”
„Bardzo dużo inspiracji. Muszę teraz nad nimi popracować.”
„Nigdy tak o tym nie myślał*m.”

to zdecydowanie za mało, aby zmienić rzeczywistość biznesową organizacji pozarządowej.

Długo myślałem o tym, w jaki sposób mogę zapewnić długofalowe wsparcie przedstawicielkom i przedstawicielom trzeciego sektora.
Jestem przekonany, że rozwiązaniem jest

Grupa Mastermind dla NGO

Czym jest Mastermind?

Idea Grupy typu Mastermind dla NGO polega na tym, że jej członkinie i członkowie udzielają sobie nawzajem wsparcia oraz korzystają z wiedzy eksperckiej pochodzącej od jej założyciela.

Grupa ma zapewnić liderkom i liderom NGO stały dostęp do wiedzy, możliwości zadawania pytań, dyskusji oraz comiesięcznych szkoleń na żywo.

Dołączaja do Grupy masz stały dostęp do

  • wiedzy,
  • możliwości zadawania pytań,
  • dyskusji,
  • comiesięcznych szkoleń na żywo,

i płacisz za to 125 zł netto miesięcznie lub 1000 zł rocznie!

Wykorzystując platformę LearnDash stworzyłem miejsce, w którym przedstawicielki i przedstawiciele NGO otrzymają długofalowe i pełne wsparcie w zakresie budowania marki, brandingu i marketingu. Platforma będzie dostępna zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i desktopie.

Co będzie można w niej znaleźć?

Ogłoszenia
W tej sekcji będą publikowane treści związane z funkcjonowaniem społeczności.
Nagrania ze spotkań tematycznych
Jeśli ktoś nie będzie mógł uczestniczyć w comiesięcznych spotkaniach online, to zawsze będzie można skorzystać z nagrania. Wszystkie nagrania będę zawsze dostępne.
Przestrzeń na prezentację NGO
Chodzi o to, abyśmy nie byli sobie obcy i mogli skuteczniej sobie pomagać.
Zgłoszenia tematów spotkań
W tej zakładce będzie można zgłaszać tematy spotkań online i na nie głosować.
Wiedza
Tutaj pojawią się wartościowe źródła wiedzy, a więc ebooki, workbooki, artykuły.
Nadchodzące wydarzenia
Kalendarz comiesięcznych spotkań online oraz dodatkowych wydarzeń.
Przestrzeń do zadawania pytań
Tutaj będzie można pytać mnie i społeczność o to, co w tej chwili jest dla Ciebie ważne. Innymi słowy, będzie to przestrzeń do dyskusji online. Nie wiesz jak coś zrobić? Szukasz przykładu działania? Zapytaj, a Twoje pytanie na pewno nie pozostanie bez odpowiedzi.
Sukcesy
Tutaj będzie można dzielić się sukcesami i tym samym inspirować innych.

Jak się dostać do Grupy Mastermind dla NGO?

W celu dostania się do grupy należy wypełnić formularz aplikacyjny, który znajduje się na dole strony.

Razem zamkniemy lukę pomiędzy NGO a Biznesem.

Dlaczego symbolem Grupy jest lis?

Lis może kojarzyć się negatywnie, ale to też zwierzę obdarzone dużą inteligencją i sprytem. Lis jest ciekawski i umie wyciągać wnioski oraz dobrze adaptuje się do niekorzystnych warunków. Lis jest nauczycielem i kompanem w niepewnych momentach. Jeśli w naszym życiu pojawi się biały lis, to jest to sygnał, że nadszedł doskonały moment na wprowadzanie słów w czyn.

Partnerem branżowym Grupy Mastermind dla NGO jest Fundacja RC

Fundacja RC – Fundacja Regionalne Centrum Informacji i Wspomagania Organizacji Pozarządowych powstała w styczniu 1993 r., aby wspierać rodzące się w wolnej Polsce inicjatywy społeczne. Od tego czasu niezmiennie kreuje na Pomorzu zmianę społeczną. Od 30 lat motywuje, inspiruje, rozwija organizacje pozarządowe. Jest fundacją, która dzięki swojej działalności szkoleniowej, doradczej i animacyjnej od lat napędza rozwój społeczeństwa obywatelskiego w różnych formach w województwie pomorskim, w tym głównie w Gdańsku, a także stymuluje lokalną aktywność i inspiruje do realnych zmian społecznych.

Partnerem wspierającym Grupę Mastermind dla NGO jest projekt Bohaterki Codzienności


Bohaterki codzienności – kobiety w trzecim sektorze to program wielowymiarowego docenienia i wsparcia kobiet z Pomorza. Liderem projektu „Bohaterki Codzienności – kobiety w 3. sektorze” w małych miejscowościach i na terenach wiejskich na Pomorzu jest Fundacja Inicjowania Rozwoju UP Foundation, a partnerem Trójmiejska Akcja Kobieca. Projekt realizowany z dotacji programu Aktywni Obywatele – Fundusz Krajowy finansowanego przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię w ramach Funduszy EOG.

Formularz aplikacyjny

Administratorem danych jest Łukasz Murawski. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności. Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Mają zastosowanie Polityka prywatności oraz Regulamin serwisu Google.

Jeśli masz pytania, to zapraszam do kontaktu mailowego!

Rekomendacja

Pan Murawski aktywnie współpracował z Fundacją RC zarówno przy wydarzeniach „Dobra Marka NGO” w latach 2021-2022, w trakcie których edukował w zakresie strategii marki, jej skutecznej komunikacji itp. Ponadto w ramach kursu szkoleniowego „Siłownia dla NGO” prowadził szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu i komunikacji – łącznie 18 godzin. W trakcie dotychczasowej współpracy dał się poznać jako osoba w pełni profesjonalna, z dużą wiedzą i doświadczeniem w ww. zakresach tematycznych.

Prasa

Powstaje pierwsza w Polsce zamknięta grupa, która zapewni wybranym organizacjom pozarządowym długofalowe wsparcie w zakresie brandingu i marketingu. Pomysłodawcą grupy jest Łukasz Murawski (lukaszmurawski.pl) – ekspert w dziedzinie brandingu, wykładowca akademicki, autor pierwszego w Polsce cyklu wywiadów ze światowej sławy ekspertami w dziedzinie brandingu i pierwszy w Polsce certyfikowany przez Martyego Neumeiera „Brand Specialist”.

Udostępnij

Tagi:

Może Cię też zainteresować

Trochę na siłę można uznać, że kampanie marketingowe z okazji Prima Aprilis (PA) to działanie Real Time Marketingowe (RTM). Dlaczego na siłę? A to dlatego, że Prima Aprilis jest od średniowiecza obchodzony każdego roku w ten sam dzień, czyli 1 kwietnia.
Jak stworzyć markę, która zapada w pamięć? Jak stać się marką? Tego dowiesz się podczas dwudniowego kursu, który skupia się na specyficznych wyzwaniach i możliwościach, jakie napotykają osoby prowadzące własną działalność.
Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

doradca, wykładowca, autor, ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co publikuję?
Zapisz się do newslettera lub dołącz do mnie na LinkedIn

Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

doradca, wykładowca, autor, ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co publikuję?
Zapisz się do newslettera lub dołącz do mnie na LinkedIn

Ostatnie wpisy

Cześć, nazywam się Łukasz Murawski i na co dzień pomagam firmom odróżnić się od konkurencji. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zapiszesz się do newslettera, dzięki któremu będę mógł informować Cię o nowych wpisach na blogu, wywiadach, filmach oraz dzielić się z Tobą wiedzą.

Najnowsze

Trochę na siłę można uznać, że kampanie marketingowe z okazji Prima Aprilis (PA) to działanie Real Time Marketingowe (RTM). Dlaczego na siłę? A to dlatego, że Prima Aprilis jest od średniowiecza obchodzony każdego roku w ten sam dzień, czyli 1 kwietnia.
Jak stworzyć markę, która zapada w pamięć? Jak stać się marką? Tego dowiesz się podczas dwudniowego kursu, który skupia się na specyficznych wyzwaniach i możliwościach, jakie napotykają osoby prowadzące własną działalność.
Nie pamiętam kiedy dokładnie, ale zapewne było to na początku 2020 roku, gdy zacząłem marzyć o tym, że kiedyś ściągnę do Polski najlepszych światowych ekspertów w dziedzinie brandingu.
Scroll to Top