Łukasz Murawski

[forum] 8 polskich firm o komunikacji, wyzwaniach i szansach w dobie koronawirusa

Na temat tworzenia strategii brandingowych, komunikacji zewnętrznej czy wewnętrznej powstały tysiące książek. Można stanąć przed półką w księgarni i wybrać jakąś dla siebie. Wszystkie te pozycje mają jednak ze sobą coś wspólnego.

Zostały napisane na spokojne czasy, na dzień jak co dzień, na sytuację, do której przywykliśmy. Nie zostały napisane na czas kryzysu, a ten, z którym się obecnie mierzymy, pojawił się nagle i w wyjątkowo perfidny sposób zdominował nasze życie, zarówno gospodarcze, jak i społeczne.

„Zawsze będą sztormy. Nie możesz zmienić pogody. Możesz jednak tak zaprojektować statek i wytrenować swoją załogę, aby wytrzymała najbardziej srogie wiatry, jakie tylko można spotkać”.

To słowa jednego z bohaterów książki Martyego Neumeiera „Scramble” – fikcyjnej historii (zwanej „thrillerrem biznesowym”), opowiadającej o losach młodego CEO, który musi się zmierzyć z wyjątkowo trudną sytuacją. To, co nas obecnie dotyka, jest wielką próbą dla firm. To wielka próba elastyczności i gotowości do podjęcia szybkich działań. To także próba odnalezienia się w nowej rzeczywistości biznesowej. Dla niektórych tylko na pewien czas, a dla innych być może już na zawsze. To wreszcie czas wielkiego zaangażowania społecznego firm i wykorzystania potencjału solidarności przedsiębiorców do walki z kryzysem.

Zapytałem przedstawicieli 8 firm o to, co było dla nich największym wyzwaniem ostatnich dni, jakie zmiany w komunikacji musieli wprowadzić, a także o to, jakie korzyści mogą wynikać z kryzysu.

Sprawdź co na ten temat powiedziały takie osoby jak:

  • Karolina Radzewicz Marketing & PR Manager w Sopot Marriott Resort & Spa
  • Joanna Krawczyk-Golba PR/ EB manager, Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce
  • Marcin Dybuk zastępca dyrektora Biura Komunikacji, rzecznik prasowy ERGO Hestii
  • Łukasz Wysocki prezes zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej
  • Monika Mikulska kierownik marketingu w firmie Alexander
  • Katarzyna Mendelson-Macieja PR & marketing manager, State Street Bank Polska
  • Aleksandra Murawska kierownik działu komunikacji i PR, BEST S.A.
  • Iwona Bolt Główny specjalista ds. Promocji, Rzecznik Prasowy, Zakład Utylizacyjny w Gdańsku

Mam nadzieję, że te historie – ta żywa relacja przedsiębiorców – będą dla Ciebie inspiracją.
Wypowiedzi znajdziesz TU

Udostępnij

Tagi:

Może Cię też zainteresować

Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

doradca, wykładowca, autor, ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co publikuję?
Zapisz się do newslettera lub dołącz do mnie na LinkedIn

Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

doradca, wykładowca, autor, ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co publikuję?
Zapisz się do newslettera lub dołącz do mnie na LinkedIn

Ostatnie wpisy

Cześć, nazywam się Łukasz Murawski i na co dzień pomagam firmom odróżnić się od konkurencji. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zapiszesz się do newslettera, dzięki któremu będę mógł informować Cię o nowych wpisach na blogu, wywiadach, filmach oraz dzielić się z Tobą wiedzą.

Scroll to Top