[artykuł] 6 pytań kontrolnych przy wyborze gadżetu reklamowego

Często marketerzy podejmują decyzje o wydawaniu pieniędzy na produkty reklamowe machinalnie, wyznają zasadę: „zawsze takie zamawialiśmy”. Ja jednak od urodzenia kieruję się regułą „sprawdzam” i nawet jeśli klient zgłasza potrzebę zakupu konkretnego upominku lub gadżetu, to weryfikuję, czy rzeczywiście jest to najwłaściwsze rozwiązanie.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • jak stworzyć skuteczną kampanię marketingową z wykorzystaniem gadżetów reklamowych lub upominków biznesowych,
  • jakimi zasadami warto się kierować w wyborze artykułów reklamowych,
  • jak sprawić, żeby gadżet reklamowy wpisał się w ideę marki klienta,
  • na jakich sześć pytań warto sobie odpowiedzieć przed wyborem gadżetów reklamowych.


Tylko w Polsce na rynek artykułów promocyjnych składa się kilkaset firm, z których każda dysponuje opasłym katalogiem kilkuset czy nawet kilku tysięcy produktów. Jedne są importerami lub producentami, a drugie – pośrednikami, wyspecjalizowanymi w sprzedaży gadżetów reklamowych. Działają też agencje eventowe, reklamowe i marketingowe, które nie afiszują się z taką ofertą, ale powinny umieć wybrać właściwy
produkt. Ten artykuł jest praktycznym przewodnikiem przede wszystkim dla tej ostatniej grupy.

Cały tekst dostępny jest na stronie magazynku Marketer+

Udostępnij

Tagi:

Może Cię też zainteresować

Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

doradca, wykładowca, autor, ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co publikuję?
Zapisz się do newslettera lub dołącz do mnie na LinkedIn

Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

doradca, wykładowca, autor, ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co publikuję?
Zapisz się do newslettera lub dołącz do mnie na LinkedIn

Ostatnie wpisy

Cześć, nazywam się Łukasz Murawski i na co dzień pomagam firmom odróżnić się od konkurencji. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zapiszesz się do newslettera, dzięki któremu będę mógł informować Cię o nowych wpisach na blogu, wywiadach, filmach oraz dzielić się z Tobą wiedzą.

Przewiń do góry