W okresie tej długoletniej współpracy agencja reprezentowana przez pana Łukasza dostarczyła kompleksowych rozwiązań związanych z identyfikacją marki EURO STYL, co w 2019 roku zostało zwieńczone dużym projektem zmiany identyfikacji marki dewelopera. Realizacja tego projektu była poprzedzona zwycięstwem konkursu na opracowanie nowego wizerunku marki, w którym wzięło udział sześć renomowanych agencji. Oprócz wdrożenia nowego znaku marki grupa projektowa
prowadzona przez Pana Murawskiego dostarczyła kompleksową księgę znaku oraz blisko osiemdziesiąt stron różnych rozwiązań graficznych znacząco przekraczających zakresem typowe opracowanie SIW. Zwieńczeniem tego, ponad sześciomiesięcznego, projektu było zaprojektowanie koncepcji visuala kreatywnego, który wypromował nowe logo w ramach kampanii reklamowej.
Pan Łukasz przez te wiele lat współpracy dał się poznać jako osoba bardzo kreatywna i jednocześnie bardzo dobrze zorganizowana co w połączeniu z bardzo wysoką kulturą osobistą nadało tej współpracy bardzo pozytywnego charakteru.