Łukasz Murawski

Grupa Mastermind dla NGO

Stworzyłem pierwszą w Polsce Grupę Mastermind dla NGO.

Od 2011 roku poznaję świat NGO. Wymyślałem i współtworzyłem projekty, które łączyły BIZNES z NGO, projekty edukacyjne, udzielałem prelekcji, szkoliłem i doradzałem. Posiadam prawie dwadzieścia lat doświadczenia we współpracy z biznesem. Od ponad dziesięciu lat pracuję jako wykładowca akademicki. Obecnie pełnię rolę niezależnego konsultanta, a w swojej pracy łączę mentoring z coachingiem.

Wszystkie dotychczasowe doświadczenia chcę wykorzystać do tego, aby pomóc liderkom i liderom NGO.

W moim przekonaniu, dotychczas najbardziej efektywną formą wsparcia organizacji pozarządowych były indywidualnie spotkania doradcze.

Dlaczego?

Spotkania face-to-face są szansą na zidentyfikowanie konkretnego problemu i skupienie się na nim.

Co jednak z jego rozwiązaniem?

Nie zawsze problem udaje się rozwiązać szybko. Zdaję sobie też sprawę, że NGO nie zawsze mają środki finansowe, które mogą przeznaczyć na długofalową współpracę z konsultantem, czy też agencją marketingową, a w ich strukturach brakuje lub w ogóle nie ma pracowników, którzy zajmują się wyłącznie komunikacją.

Odczuwam pewien dyskomfort wynikający z tego, że wiem jak poprawić komunikację NGO i tym samym podnieść efektywność działań organizacji, a nie mogę tego zrobić ze względu na ograniczenia czasowe wynikające z ram projektu, w którym biorę udział.

Samo otwieranie oczu i komentarze typu:

„Dziękuję za nową perspektywę.”
„Zmieniłeś mój sposób patrzenia.”
„Bardzo dużo inspiracji. Muszę teraz nad nimi popracować.”
„Nigdy tak o tym nie myślał*m.”

to zdecydowanie za mało, aby zmienić rzeczywistość biznesową organizacji pozarządowej.

Długo myślałem o tym, w jaki sposób mogę zapewnić długofalowe wsparcie przedstawicielkom i przedstawicielom trzeciego sektora.
Jestem przekonany, że rozwiązaniem jest

Grupa Mastermind dla NGO

Czym jest Mastermind?

Idea Grupy typu Mastermind dla NGO polega na tym, że jej członkinie i członkowie udzielają sobie nawzajem wsparcia oraz korzystają z wiedzy eksperckiej pochodzącej od jej założyciela.

Grupa ma zapewnić liderkom i liderom NGO stały dostęp do wiedzy, możliwości zadawania pytań, dyskusji oraz comiesięcznych szkoleń na żywo.

Dołączaja do Grupy masz stały dostęp do

  • wiedzy,
  • możliwości zadawania pytań,
  • dyskusji,
  • comiesięcznych szkoleń na żywo,

i płacisz za to 125 zł netto miesięcznie lub 1000 zł rocznie!

Wykorzystując platformę LearnDash stworzyłem miejsce, w którym przedstawicielki i przedstawiciele NGO otrzymają długofalowe i pełne wsparcie w zakresie budowania marki, brandingu i marketingu. Platforma będzie dostępna zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i desktopie.

Co będzie można w niej znaleźć?

Ogłoszenia
W tej sekcji będą publikowane treści związane z funkcjonowaniem społeczności.
Nagrania ze spotkań tematycznych
Jeśli ktoś nie będzie mógł uczestniczyć w comiesięcznych spotkaniach online, to zawsze będzie można skorzystać z nagrania. Wszystkie nagrania będę zawsze dostępne.
Przestrzeń na prezentację NGO
Chodzi o to, abyśmy nie byli sobie obcy i mogli skuteczniej sobie pomagać.
Zgłoszenia tematów spotkań
W tej zakładce będzie można zgłaszać tematy spotkań online i na nie głosować.
Wiedza
Tutaj pojawią się wartościowe źródła wiedzy, a więc ebooki, workbooki, artykuły.
Nadchodzące wydarzenia
Kalendarz comiesięcznych spotkań online oraz dodatkowych wydarzeń.
Przestrzeń do zadawania pytań
Tutaj będzie można pytać mnie i społeczność o to, co w tej chwili jest dla Ciebie ważne. Innymi słowy, będzie to przestrzeń do dyskusji online. Nie wiesz jak coś zrobić? Szukasz przykładu działania? Zapytaj, a Twoje pytanie na pewno nie pozostanie bez odpowiedzi.
Sukcesy
Tutaj będzie można dzielić się sukcesami i tym samym inspirować innych.

Jak się dostać do Grupy Mastermind dla NGO?

W celu dostania się do grupy należy wypełnić formularz aplikacyjny, który znajduje się na dole strony.

Razem zamkniemy lukę pomiędzy NGO a Biznesem.

Dlaczego symbolem Grupy jest lis?

Lis może kojarzyć się negatywnie, ale to też zwierzę obdarzone dużą inteligencją i sprytem. Lis jest ciekawski i umie wyciągać wnioski oraz dobrze adaptuje się do niekorzystnych warunków. Lis jest nauczycielem i kompanem w niepewnych momentach. Jeśli w naszym życiu pojawi się biały lis, to jest to sygnał, że nadszedł doskonały moment na wprowadzanie słów w czyn.

Partnerem branżowym Grupy Mastermind dla NGO jest Fundacja RC

Fundacja RC – Fundacja Regionalne Centrum Informacji i Wspomagania Organizacji Pozarządowych powstała w styczniu 1993 r., aby wspierać rodzące się w wolnej Polsce inicjatywy społeczne. Od tego czasu niezmiennie kreuje na Pomorzu zmianę społeczną. Od 30 lat motywuje, inspiruje, rozwija organizacje pozarządowe. Jest fundacją, która dzięki swojej działalności szkoleniowej, doradczej i animacyjnej od lat napędza rozwój społeczeństwa obywatelskiego w różnych formach w województwie pomorskim, w tym głównie w Gdańsku, a także stymuluje lokalną aktywność i inspiruje do realnych zmian społecznych.

Partnerem wspierającym Grupę Mastermind dla NGO jest projekt Bohaterki Codzienności


Bohaterki codzienności – kobiety w trzecim sektorze to program wielowymiarowego docenienia i wsparcia kobiet z Pomorza. Liderem projektu „Bohaterki Codzienności – kobiety w 3. sektorze” w małych miejscowościach i na terenach wiejskich na Pomorzu jest Fundacja Inicjowania Rozwoju UP Foundation, a partnerem Trójmiejska Akcja Kobieca. Projekt realizowany z dotacji programu Aktywni Obywatele – Fundusz Krajowy finansowanego przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię w ramach Funduszy EOG.

Formularz aplikacyjny

Administratorem danych jest Łukasz Murawski. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności. Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Mają zastosowanie Polityka prywatności oraz Regulamin serwisu Google.

Jeśli masz pytania, to zapraszam do kontaktu mailowego!

Rekomendacja

Pan Murawski aktywnie współpracował z Fundacją RC zarówno przy wydarzeniach „Dobra Marka NGO” w latach 2021-2022, w trakcie których edukował w zakresie strategii marki, jej skutecznej komunikacji itp. Ponadto w ramach kursu szkoleniowego „Siłownia dla NGO” prowadził szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu i komunikacji – łącznie 18 godzin. W trakcie dotychczasowej współpracy dał się poznać jako osoba w pełni profesjonalna, z dużą wiedzą i doświadczeniem w ww. zakresach tematycznych.

Prasa

Powstaje pierwsza w Polsce zamknięta grupa, która zapewni wybranym organizacjom pozarządowym długofalowe wsparcie w zakresie brandingu i marketingu. Pomysłodawcą grupy jest Łukasz Murawski (lukaszmurawski.pl) – ekspert w dziedzinie brandingu, wykładowca akademicki, autor pierwszego w Polsce cyklu wywiadów ze światowej sławy ekspertami w dziedzinie brandingu i pierwszy w Polsce certyfikowany przez Martyego Neumeiera „Brand Specialist”.

Udostępnij

Tagi:

Może Cię też zainteresować

Film dokumentalny „Druga szansa” („Eternal you”) podejmuje niezwykle trudny, a także kontrowersyjny temat dotyczący możliwości komunikowania się z awatarami nieżyjących osób oraz jej wpływu na nas. Czy algorytmiczna nieśmiertelność jest czymś dobrym? Czy komunikowanie się z awatarem zmarłego jest dla nas bezpieczne? Jakie mogą być konsekwencje dostępności takiej możliwości? Na te i na inne pytania postaramy się znaleźć odpowiedź w trakcie debaty po filmie podczas festiwalu Millennium Docs Against Gravity, którą, już tradycyjnie, przygotował Uniwersytet WSB Merito Gdynia, sponsor festiwalu.
Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

doradca, wykładowca, autor, ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co publikuję?
Zapisz się do newslettera lub dołącz do mnie na LinkedIn

Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

doradca, wykładowca, autor, ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co publikuję?
Zapisz się do newslettera lub dołącz do mnie na LinkedIn

Ostatnie wpisy

Cześć, nazywam się Łukasz Murawski i na co dzień pomagam firmom odróżnić się od konkurencji. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zapiszesz się do newslettera, dzięki któremu będę mógł informować Cię o nowych wpisach na blogu, wywiadach, filmach oraz dzielić się z Tobą wiedzą.

Najnowsze

Film dokumentalny „Druga szansa” („Eternal you”) podejmuje niezwykle trudny, a także kontrowersyjny temat dotyczący możliwości komunikowania się z awatarami nieżyjących osób oraz jej wpływu na nas. Czy algorytmiczna nieśmiertelność jest czymś dobrym? Czy komunikowanie się z awatarem zmarłego jest dla nas bezpieczne? Jakie mogą być konsekwencje dostępności takiej możliwości? Na te i na inne pytania postaramy się znaleźć odpowiedź w trakcie debaty po filmie podczas festiwalu Millennium Docs Against Gravity, którą, już tradycyjnie, przygotował Uniwersytet WSB Merito Gdynia, sponsor festiwalu.
Trochę na siłę można uznać, że kampanie marketingowe z okazji Prima Aprilis (PA) to działanie Real Time Marketingowe (RTM). Dlaczego na siłę? A to dlatego, że Prima Aprilis jest od średniowiecza obchodzony każdego roku w ten sam dzień, czyli 1 kwietnia.
Scroll to Top