Często marketerzy podejmują decyzje o wydawaniu pieniędzy na produkty reklamowe machinalnie, wyznają zasadę: „zawsze takie zamawialiśmy”. Ja jednak od urodzenia kieruję się regułą „sprawdzam” i nawet jeśli klient zgłasza potrzebę zakupu konkretnego upominku lub gadżetu, to weryfikuję, czy rzeczywiście jest to najwłaściwsze rozwiązanie.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak stworzyć skuteczną kampanię marketingową z wykorzystaniem gadżetów reklamowych lub upominków biznesowych,
- jakimi zasadami warto się kierować w wyborze artykułów reklamowych,
- jak sprawić, żeby gadżet reklamowy wpisał się w ideę marki klienta,
- na jakich sześć pytań warto sobie odpowiedzieć przed wyborem gadżetów reklamowych.
Tylko w Polsce na rynek artykułów promocyjnych składa się kilkaset firm, z których każda dysponuje opasłym katalogiem kilkuset czy nawet kilku tysięcy produktów. Jedne są importerami lub producentami, a drugie – pośrednikami, wyspecjalizowanymi w sprzedaży gadżetów reklamowych. Działają też agencje eventowe, reklamowe i marketingowe, które nie afiszują się z taką ofertą, ale powinny umieć wybrać właściwy
produkt. Ten artykuł jest praktycznym przewodnikiem przede wszystkim dla tej ostatniej grupy.
Cały tekst dostępny jest na stronie magazynku Marketer+