Pierwszy gość podcastu POROZMAWIAJMY O MARCE to MATT DAVIES, który jest niezależnym konsultant w dziedzinie budowania marki i tworzenia kultury organizacyjnej.
Z rozmowy dowiesz się miedzy innymi:
- jaka jest definicja marki.
- czym jest strategia brandingowa,
- jak odnieść sukces na zatłoczonym rynku.
MATT DAVIES korzysta z myślenia projektowego (design thinking), ze strategii zwinnej (agile) i storytellingu, aby pomagać liderom biznesu zharmonizować zespoły kierownicze z filozofią marki w celu stworzenia bardziej znaczącego doświadczenia klienta i pracownika. Ma ponad 17-letnie doświadczenie w pracy z różnorodnymi firmami, m.in.: Nestlé, Capital One, Boots, Experian, Nikon czy Specsavers. Niedawno został laureatem konkursu Top 50 UK Advisers. Jest certyfikowanym (Level C) specjalistą w dziedzinie budowania marki i autorem książki „Storyategy”. Często występuje jako mówca. Wspiera firmy w obszarach brandingu, kreatywności, myślenia projektowego, innowacyjności, storytellingu i marketingu
The first guest of LET`S TALK BRAND series is MATT DAVIES who is a brand and culture strategy consultant based in UK.
From the interview you will learn:
- what is your definition of brand and branding,
- what is brand strategy,
- how to stand out (as a brand) on this overcrowded marketplace.
Matt Davies: Brand and culture strategy consultant based in UK. Matt is a level-c certified brand strategist. He has been personally taught by the world-renowned brand expert Marty Neumeier. He helps business leaders to align around what their brand shoud mean to their customer and their employees. He uses storytelling, agile strategy and design thinking to create more meaningful customer and employee experiences.
Media patronage
MARKETER+
Partner odcinka
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdyni