David Avrin. Jak odzyskać klienta?

Kolejnym gość cyklu POROZMAWIAJMY O MARCE to DAVID AVRIN jeden z najpopularniejszych na świecie mówców i konsultantów w zakresie customer experience, obsługi klienta i marketingu.

Z rozmowy dowiesz się miedzy innymi:

  • jaka jest różnica między obsługą klienta, a doświadczeniem klienta,
  • dlaczego klienci odchodzą i jak ich odzyskać,
  • w jaki sposób odróżnić się od konkurencji.

Jeden z najpopularniejszych mówców i konsultantów w zakresie obsługi klienta i marketingu na świecie. W rankingu Global Brand Gurus 2019 zajął drugie miejsce. W łatwy do zrozumienia, prowokujący dyskusję i zabawny sposób dostarcza wiedzy i inspiracji klientom z całego świata. Występował m.in. w Singapurze, Bangkoku, Antwerpii, Buenos Aires, Brisbane, Johannesburgu, Manili, Bangalurze, Rotterdamie, Glasgow, Abu Zabi, Bogocie, Monte Carlo, Melbourne, Londynie, Barcelonie i Dubaju.
Dotychczas pracował z tysiącami prezesów i liderów, którym pomagał zbudować markę, zaplanować doświadczenie klienta oraz zidentyfikować przewagi konkurencyjne. Jest autorem bestsellerowych książek z dziedziny marketingu: „It’s Not Who You Know It’s Who Knows You!” czy „Visibility Marketing”, Jego najnowsza publikacja – „Why Customers Leave (and How to Win Them Back)” została uznana przez magazyn „Forbes” za jedną z siedmiu książek biznesowych, które musi przeczytać przedsiębiorca.

The next guest of LET`S TALK BRAND series is DAVID AVRIN – Customer Experience & Marketing Keynote Speaker.

From the interview you will learn:

  • what is the difference between customer service and customer experience,
  • what are to most effective differentiators,
  • why customers leave and how to win them back.

David Avrin is one of the most in-demand Customer Experience and Marketing speakers in the world today, he has shared his high-energy and content-rich presentations with enthusiastic audiences across North America and around the world including presentations in Singapore, Bangkok, Melbourne, Brisbane, Bangalore, Antwerp, Monte Carlo, London, Buenos Aires, Glasgow, Bogota, Rotterdam, Barcelona, Johannesburg and Dubai. David Avrin is the author of three books including the acclaimed: It’s Not Who You Know, It’s Who Knows You, Visibility Marketing and his newest book: Why Customers Leave (and How to Win Them Back. A former CEO group leader with Vistage International and marketing firm owner, David’s business and marketing insights have been featured on hundreds of broadcast media outlets and thousands of online and print publications around the world. Learn more and watch a preview at www.davidavrin.com. Always in search of speaking opportunities nationally and globally.

Media patronage
MARKETER+

Podcast partner
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku ​​
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdyni

Udostępnij

Tagi:

Może Cię też zainteresować

Picture of Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

doradca, wykładowca, autor, ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co publikuję?
Zapisz się do newslettera lub dołącz do mnie na LinkedIn

Picture of Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

doradca, wykładowca, autor, ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co publikuję?
Zapisz się do newslettera lub dołącz do mnie na LinkedIn

Ostatnie wpisy

Cześć, nazywam się Łukasz Murawski i na co dzień pomagam firmom odróżnić się od konkurencji. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zapiszesz się do newslettera, dzięki któremu będę mógł informować Cię o nowych wpisach na blogu, wywiadach, filmach oraz dzielić się z Tobą wiedzą.

Scroll to Top

Umów się na spotkanie